Terms ans Conditions / Tilaus- ja toimitusehdot
Webshop / Verkkokauppa
The webshop is selling physical and digital products to customers worldwide. The products are sold to consumers and companies (“customer”, “you”) by Next Level Goaltending avoin yhtiö (“Next Level Goaltending”, “us”).
The following terms and conditions (the “Terms and Conditions”) shall govern the order and sale of our products on our webshop. The terms and conditions are valid as of 1.1.2023 and are subject to amendment by us from time to time. The order and purchase of products from our webshop is based on the assumption that these Terms and Conditions have been read, understood and accepted by you.
***
Next Level Goaltending avoin yhtiö (Next Level Goaltending) myy fyysisiä ja digitaalisia tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille kaikkialle maailmaan. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Näihin toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Products and Prices / Tuotteet ja tuotehinnat
The specification and the price of the product on the webshop is provided in connection with the product presentation of each product. We reserve the right to change prices and delivery costs, so please check the prices from the shopping cart before you accept the order. All prices stated on the webshop are denominated in euros (EUR) and include applicable taxes, which appear in the shopping cart and in the order confirmation.
***
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Delivery Costs / Toimituskulut
The delivery costs, if any, depend on the characteristics of the product (e.g., weight and size) and the applicable delivery method and the costs are automatically added to the total price of the order. The delivery costs applicable to your order are shown in the shopping cart before you accept the order.
The costs for delivering physical costs outside Finland depend on the characteristics of the product (e.g., weight and size) and the country of destination.
***
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino ja pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat mahdolliset toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Fyysisten tuotteiden toimituskulut Suomen ulkopuolelle riippuvat tuotteesta (esim. paino ja pakkaus) ja kohdemaasta.
Placing an Order / Tilaaminen
You can order products from the webshop by moving a product to the shopping cart, confirming the order and paying for the contents of the shopping cart in the payment service. You acknowledge and accept that an order which is placed by you and confirmed by us constitutes a binding agreement between you and us, subject to a certain right of cancellation in accordance with these Terms and Conditions and mandatory law.
***
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Payments / Maksaminen
Visma Pay (Visma Payments Oy, business-id FI24865594) acts as the payment facilitator of the online shop. Visma Payments Oy is a payment facilitator authorized by the Financial Supervisory Authority of Finland. The payment process is conducted in the online service of Visma Pay. Visma Pay or Visma Payments Oy is shown as the receiver of your payment in the bank account listing and in your invoice. Paying with Visma Pay is safe. All information is exchanged through secured connections.
The trade happens between the customer and the webshop (NextLevelGoaltending). The webshop is responsible for all obligations related to the trade.
Read more about Visma Pay: https://www.visma.fi/vismapay/
***
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Payment Methods / Maksutavat
For customers outside Finland:
In our webshop you can pay with a credit card (Visa or Mastercard).
For customers in Finland only:
With Visma Pay you can pay your order by an internet banking account, a wallet, a payment card (credit/debit), an invoice or a partial payment. The following methods of payment are supported: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Jousto, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- and Debit MasterCard payment cards.
MobilePay: You can pay with your MobilePay wallet if you have allowed online payments in the settings of the MobilePay application. Payment via MobilePay takes place directly from the payment card linked to MobilePay. If charging the payment from the linked card fails, MobilePay cannot be used in the online shop.
Pivo: Terms and conditions of Pivo can be found here: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto invoice and part-payment is a Finnish service for making purchases quickly and safely. Jousto is for private persons having their economy in balance. With Jousto you will get 30 days time to pay without interest or expenses. After you have received an invoice, you can decide to pay it at once or in parts. You can pay our purchase in up to 36 parts, starting from 9,90 eur/month. Expenses for Jousto part-payment are 3,90 eur/month and 19,90% interest. With Jousto you can pay purchases from 30 to 3000 eur. Aurajoki Nordic Oy issues the credit. Read more from www.jousto.com.
Contact Visma Pay: Visma Payments Oy (business-id FI24865594), E-mail: helpdesk@vismapay.com, Telephone: +358 9 315 42 037 (workdays 8-16), Address: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta, Finland
***
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot Visma Pay, Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Order and Payment Confirmation / Tilaus- ja maksuvahvistus
After placing an order, you will receive an automatic e-mail confirming receipt of your order, so kindly provide a valid email address when placing the order. The confirmation will also include the chosen payment method.
***
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Delivery Methods and Time / Toimitustapa- ja aika
Physical products are delivered to customers in Finland by post. The ordered product will be delivered after the payment has been received by us.
The delivery time of a physical product is approximately 3-5 working days in Finland. A digital product is available for downloading though a download link that appears automatically right after payment of the order.
***
Toimitamme tilauksesi Suomessa postitse. Tilattu tuote toimitetaan, kun olemme vastaanottaneet maksun.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomen sisällä ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3–5 arkipäivää. Verkkokaupasta tilattujen digitaalisten tuotteiden toimitus tapahtuu lataamalla tuote maksamisen jälkeen automaattisesti avautuvasta latauslinkistä.
Cancellation and Returns / Peruutusoikeus ja palautusehdot
If you are a consumer, you have, according to the Finnish Consumer Protection Act, the right to cancel your order by notifying us thereof within 14 days of the receipt of the physical product.
Once a digital product has been purchased and downloaded by you, no right of cancellation or refund exists due to the electronic nature of the product (see the Finnish Consumer Protection Act (38/1978). You agree that any payments made by you for any of our products are final and may not be charged back.
The cancellation notice must be made clearly to our email: info@nextlevelgoaltending.fi.
The physical products to be returned must be unused and well packed for return shipping.
If the transaction is cancelled, the physical products must be returned without delay and no later than 14 days after making the cancellation notice to our return address mentioned below. If necessary, the customer shall prove that the products have been returned within the deadline, for example with a return receipt. The customer shall be responsible for the costs incurred for the return. These costs will not be reimbursed to the customer.
When returning the delivered order, include your name and contact information and your account number for the refund.
Accordingly, we will return the money you paid for the order without delay in accordance with the Finnish Consumer Protection Act.
Our return address: Teollisuuskatu 26 C 88, 00520 Helsinki, FINLAND
***
Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Verkkokaupastamme ostettavat ladattavat digitaaliset sisällöt eivät sisällä peruutusoikeutta, jos sisällön lataus on aloitettu 14 päivän kuluessa ostamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme: info@nextlevelgoaltending.fi.
Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme: Teollisuuskatu 26 C 88, 00520 Helsinki
Liability for Damages / Vastuu vahingoista
Kindly inspect the product upon receipt. If the product is lost or damaged during the delivery or the product is otherwise defective, kindly notify us thereof by email without delay, however no later than 14 working days after the receipt of the product or placing the order respectively.
If you are a consumer the mandatory provisions of the Finnish Consumer Protection Act concerning defectiveness shall apply.
***
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Limitation of Liability / Vastuunrajoitus
Unless otherwise provided by the mandatory law, Next Level Goaltending is not responsible for any direct, indirect or consequential damage or loss related to or caused by the order, delivery or product.
Furthermore, Next Level Goaltending accepts no responsibility for any direct, indirect or consequential damage or loss resulting from inaccessibility to website services or from damage caused by viruses, corrupt files, errors, omissions, service interruptions, content deletion, problems with the network, with providers or telephone and/or data transmission connections, unauthorised access, data alteration, failure and/or malfunction of your electronic equipment.
***
Next Level Goaltending ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Next Level Goaltending ei myöskään ota vastuuta mistään suorista, epäsuorista tai välillisistä vahingoista tai menetyksistä, jotka johtuvat verkkosivuston palvelujen saavuttamattomuudesta tai viruksista, vioittuneista tiedostoista, virheiden, palvelun keskeytyksestä, sisällön poistamisesta, tietoverkon ongelmista, ongelmista puhelinyhteyden ja/tai tietoverkon palveluntarjoajien kanssa, luvattomasta pääsystä, datan muuttumisesta tai viasta ja/tai toimintahäiriöstä elektroniikkalaitteissasi.
Dispute Resolution / Erimielisyydet
In the event a dispute regarding an order or the product arises, the parties shall, in the first instance, seek to resolve the dispute by means of a mutual agreement.
If the parties fail to reach an agreement and you are a consumer, you may contact the Finnish Consumer Advisory Services (www.kuluttajaneuvonta.fi) for guidance and help with mediation in a dispute. A consumer may bring a dispute to the Finnish Consumer Dispute Boards (www.kuluttajariita.fi). The European Commission also provides for an online dispute resolution platform, which you can access here: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. There might also be alternative dispute resolution venues for consumers in your country.
If the parties fail to reach an agreement and you are a corporate customer, the dispute arising out of the product shall be settled by the District Court of Helsinki (in Finnish: Helsingin käräjäoikeus) as the court of first instance.
***
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä yritysasiakkaan kanssa ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, riita voidaan käsitellä Helsingin käräjäoikeudessa ensimmäisenä oikeusasteena.